logotype
Splošni pogoji PDF Natisni E-pošta
POGOJI UPORABE
Splošni pogoji uporabe so zavezujoči za vse, ki naročate izdelke s spletne strani www.lepevoscilnice.si ter vseh njenih podstrani. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne naročate izdelkov s te spletne strani.

POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne strani www.lepevoscilnice.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna stran www.lepevoscilnice.si je v lasti fizične osebe Nina Štrajhar s.p., Župančičeva 2, 1241 Kamnik (v nadaljevanju ponudnik), ki ni zavezanec za DDV.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
•  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
•  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
•  bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
•  dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
•  pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
•  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene v posamezni ponudbi in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
•  način plačila in dostave,
•  časovno veljavnost ponudbe,
•  rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
•  pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENE
Vse cene v posameznih ponudbah so navedene v evrih (€) in ne vsebujejo davka na dodano vrednost (DDV), ker ponudnik ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in navedenimi pogoji.
V primeru, da je podatek o ceni napačen, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojstransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pisno potrdi naročilo.
Pridružujemo si pravico do sprememb in napak v cenah in napisanem besedilu brez predhodnega obvestila.

NAROČANJE
Naročanje poteka 24 ur/dan, vse dni v letu. Naročanje poteka v slovenskem ali angleškem jeziku. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu fizične osebe Nina Štrajhar s.p..

POSTOPEK NAKUPA
1. Oddaja naročila: Po pisnem potrdilu naročila kupec na svoj elektronski naslov prejme obvestilo o prejetem naročilu, v katerem je opis naročenega blaga, količina ter znesek. Na tem koraku ima kupec v roku 24 ur možnost preklicati naročilo. O spremembi naročila mora kupec obvestiti ponudnika na elektronski naslov info(afna)lepevoscilnice.si.
2. Potrditev naročila: Po prejemu pisnih potrdil o dobavljivosti naročenih izdelkov s strani kupca in ponudnika, je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Dostava: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje s priloženim original računom in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI
Naročila oz. nakazila bodo praviloma odpremljena v pisno dogovorjenem roku. Dostava se izvrši na naslov kupca, naveden ob prijavi ali naročilu. Končna dobava je odvisna od ponudnika poštnih storitev – običajno en do dva delovna dni po oddaji naročila.
V vsakem primeru se kupec in ponudnik pisno dogovorita o dobavnem roku.
Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže.
Naročnik naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Dostavlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Če vas ob dostavi ni na naslovu z naročila, poštni delavec pusti obvestilo z navodili o prevzemu pošiljke na vaši Pošti.
Stroški dostave se obračunajo kupcu po ceniku Pošte Slovenije. Stroške pakiranja in embalaže krije ponudnik.

V primerih, ko kupec poslane pošiljke ne prevzame v roku 14 dni na svoji lokalni Pošti in se naročeni artikli vrnejo ponudniku, si slednji pridružuje pravico do fakturiranja vseh nastalih stroškov (poštnine, pakiranja in odpremljanja po ceniku Pošte Slovenije, ter 2,00€ administrativnih stroškov ).

PREKLIC NAROČILA
Kupec lahko prekliče naročilo v roku  štiriindvajsetih (24) ur po oddaji naročila po elektronski pošti.

NAČINI PLAČILA
Spletna stran www.lepevoscilnice.si omogoča naslednje načine plačila:
•  po predračunu/ponudbi (nakazilo na TRR ponudnika)
•  ob dostavi (z gotovino ob prevzemu)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo.

ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Kupec ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti ponudnika na info(afna)lepevoscilnice.si. Blago (zapakirano v originalni embalaži, nepoškodovano) mora vrniti na lastne stroške v roku 30 dni od preklica naročila. Ponudnik lepevoscilnice.si vrne kupnino najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega in nepoškodovanega blaga.

REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.

PRAVNO OBVESTILO
Vsak uporabnik strani uporablja stran in njene podstrani na lastno odgovornost. Avtorji strani niso nikakor odgovorni za posredno ali neposredno škodo povzročeno v zvezi z uporabo te spletne strani in vseh njenih podstrani.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Spletna stran www,lepevosiclnice.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

ODGOVORNOSTI
Ponudnik se trudi, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info(afna)lepevoscilnice.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Zadnjič posodobil Sreda, 26 November 2014 11:13